XLVII SESJA NAUKOWA
[EDYCJA ZDALNA/INTERNETOWA w dobie pandemii koronawirusa]
MUZYKA ORATORYJNA I KANTATOWA W ASPEKCIE PRAKTYKI WYKONAWCZEJ
Między oratorium a operą: AD 2020
kierownik naukowy sesji: prof. dr hab. Piotr Łykowski | sekretarz: dr hab. Olga Ksenicz |
WROCŁAW, 8-9 września 2020
dr hab. Ewelina Ciszewska (AST w Krakowie, filia Wrocław) |
dr Marta Gabryelczak-Paprocka Wszechwładny Echnaton w historii, micie i operze – między prawdą a fikcją |
dr Anna Werecka-Gryć (Akademia Muzyczna w Łodzi) |
dr Adam Banaszak (Akademia Muzyczna we Wrocławiu) |
dr hab. Maciej Gallas (Akademia Muzyczna w Krakowie) |
mgr Aleksander Przybylski „Mesjasz” Superstar – oratorium w oku kamery, studium nieoczywistego związku |
prof. Eugeniusz Sąsiadek, dr h.c. AMKL „Król Roger” Karola Szymanowskiego – opera o pewnych cechach oratorium |
dr Andrzej Wolański (Akademia Muzyczna we Wrocławiu) Kantata „Widma” Stanisława Moniuszki w aspekcie kategorii dramatyczności |
NOWE FORUM WOKALNE – młodzi, „gniewni”, kompetentni
|
mgr inż. Maria Kulisiewicz (Akademia Muzyczna we Wrocławiu, Politechnika Wrocławska) Odtworzenie prawdy czy jej tuszowanie? O obróbce nagrań wokalnych i ich analizie akustycznej |
lic. Agnieszka Wilczewska (Akademia Muzyczna we Wrocławiu, Uniwersytet Wrocławski) |